Proč a komu

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Mgr. Ing. Radek Novotný, předseda samosprávy, 777 083 126, coney@centrum.cz
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům našeho domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou",
neboť nástěnky ve vchodech domu jsou často terčem vandalů.
Obsah všech příspěvků je zasílán automaticky všem členům Výboru samosprávy.
Obsah vybraných příspěvků, které považuji za nejdůležitější (nikoliv však automaticky všech příspěvků),
přeposílám obyvatelům domu, kteří mi sdělil svou mailovou adresu.

pondělí 22. července 2013

Harmonogram akce: Výměna vodovodních a dopadových stoupaček Strnadova 3,5,7,9 Brno

HARMONOGRAM PRACÍ - akce: výměna vodovodních a dopadových stoupaček Strnadova 3,5,7,9 Brno

8 komentářů:

  1. Dobrý den,
    bydlím na strnadové 3 a představa, že mi před vánocemi rozbourají byt mě opravdu netěší. A pokud se práce dokončí 16.12., tak mi to těžko do konce roku někdo spraví. Takže bych se osobně přimlouvala nechat tuto akci až na další rok.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymnímu postesku nerozumím.
    Byty se nijak "rozbourávat" nemusí - prostě se odejme horní část krytu stupačky za WC (kterou jsme všichni původně měli odnímatelnou - odnímatelný umakart - a po individuálních rekonstrukcích máme mít v souladu s podmínkami opět odnímatelnou - zajištěný přístup do šachty) a týž den večer se to zase uvede do původního stavu...
    Takže není co řešit.
    Tedy pokud není problém v tom, že má anonymní stěžovatel přestavěné bytové jádro tak, že se do stupačky nedá dostat... Ale pak je to jeho individuální problém... A termín akce na tom nic nezmění...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Radku,
    myslím, že by bylo vhodné jasně popsat (a nejspíše dát i fyzicky na nástěnky), co oprava stupaček bude pro obyvatele znamenat (krom zmiňovaného vypnutí vody).
    Myslím, že si lidé mohou klást otázky typu:
    - budu muset být doma a do bytu někoho pustit?
    - pokud ano, musím být doma celý den?
    - rozbourají mi byt, nebo mi doma jen "našlapou"
    - plyne z této rekonstrukce pro mne, jako obyvatele ještě nějaká povinnost, nebo omezení?
    apod..

    OdpovědětVymazat
  4. Takže ještě k Jitčině poznámce,
    ano, logicky musím být doma, když mi řemeslníci budou vyměňovat trubky ve stupačce za WC mísou, asi mi i "trochu našlapou" na chodbě a na WC, ale to je v podstatě vše.
    Firma stejně bude v dostatečném odstupu před akcí s každým uživatelem hovořit, bude upozorňovat na problémy (aby mi řekli, že jsem třeba dodatečně namontoval na WC poličku, která teď bude překážet apod.) - já nejsem odborník na vše, ale firma každému zodpoví jeho individuální dotazy...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Radku,

    mně to taky nepřijde jako šťastný nápad. Jsem jeden z těch, kteří budou muset nechat odmontovat stěnu ke stupačkám (ona nějak odnímací prý je, ale na stisk tlačítka do pěti vteřin to nebude) a před Vánocemi s tím opravdu můžou být potíže.

    Když jsem na schůzi hlasoval pro a včera podepsal Listinu, o téhle změně jsem nevěděl a počítal jsem s tím původním termínem. Bylo by možné, pokud bych s těmi výhradami nebyl sám, případně tu Listinu zachovat, ale termín posunout do příštího roku? Jinak bych ten podpis musel odvolat.

    Dalibor Levíček
    S3

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den pane Novotný,

    termínem nejsem vůbec nadšená. Rozhodně bych se přimlouvala pro posun na příští rok.

    S pozdravem Štefková

    OdpovědětVymazat
  7. Že bude stačit odejmutí horní části krytu za WC pro výměnu vodovodního potrubí to chápu, a počítám s tím, ale bude toto stačit také pro výměnu odpadního potrubí? Tím si tak úplně jistý nejsem, a abych řekl pravdu, vůbec si nevzpomínám, že by se kdy o výměně odpadního potrubí hovořilo. Ale možná jsem to přeslechl....

    S pozdravem Zdeněk Lamáček

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den,

    přikláním se k názoru odsunout termín opravy do nového roku. Souhlasím s p. Levíčkem, při hlasování na schůzi, resp. při včerejším podpisu listiny jsem souhlasila s výměnou stupaček v původním termínu. Budete-li trvat na "předvánoční" výměně, svůj souhlas budu rovněž nucena odvolat.

    Zdravím Vás


    Lenka Rubanová

    OdpovědětVymazat

Prezident Klaus je svůj

Prezident Václav Klaus je opět prostě svůj, elegantně vyřešil problém úpravy zákona o solárních elektrárnách:
Dopis prezidenta republiky předsedkyni Poslanecké sněmovny k novele zákona o podpoře výroby elektřiny z obnovitelných zdrojů
...rozhodl jsem se, že zákon, kterým se mění zákon č. 180/2005 Sb., o podpoře výroby elektřiny z obnovitelných zdrojů energie (zákon o podpoře využívání obnovitelných zdrojů), ve znění pozdějších předpisů, přijatý Senátem dne 3. listopadu 2010 a doručený mi dne 4. listopadu 2010, ponechám bez svého podpisu, aniž bych jej však vrátil Poslanecké sněmovně k novému projednání. Tím umožním, aby zákon nabyl účinnosti, aniž bych s jeho zněním vyjádřil souhlas, který bych musel udělat s velkými rozpaky.
Už původní zákon o podpoře výroby elektřiny z obnovitelných zdrojů jsem se rozhodl nepodepsat, protože jak jeho východiska, tak jeho konkrétní podobu považuji za systémově chybné a pro národní hospodářství, daňového poplatníka i spotřebitele energie vysloveně škodlivé...
...vyzývám vládu, aby se touto problematikou znovu zabývala a navrhla takové řešení, které namísto řetězení dalších regulací energetického trhu povede k návratu k tržním cenám, které jsou v zájmu občanů a podle mého přesvědčení i v zájmu zdravé budoucnosti české energetiky a životního prostředí.

Oblíbené příspěvky